Tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen ongelmat koululuokassa - tunnistaminen ja tehostettu, yksilöllistetty tuki
Tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen ongelmat koululuokassa - tunnistaminen ja tehostettu, yksilöllistetty tuki
Oppimateriaali
Luotu: 15.6.2021, Muokattu: 15.6.2021
Sisältö
Oppimateriaalit tulevat Finnaan Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi).
Tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen ongelmat koululuokassa - tunnistaminen ja tehostettu, yksilöllistetty tuki -koulutuksen luentomateriaaleista sekä osallistujien oppimistehtävistä eli case-tehtävien pohjalta koottu yhteenveto tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen tukemiseen suunnatuista tukitoimista opetustilanteissa. Oppimistehtävien tarkoituksena oli ohjata aikuisia kokeilemaan lapsen tai nuoren kanssa systemaattisesti erilaisia tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen tukemiseen suunnattuja tukitoimia opetustilanteissa.
Aineiston käyttöoikeudet |
---|
CC BY-ND 4.0 Mitä merkintä tarkoittaa? |
Kohderyhmä |
Erityisopetus Opettaja |
Koulutusaste |
Perusopetus |
Oppimateriaalin tyyppi |
Teksti |
Aiheet |
Kieli |
suomi |
Muut nimekkeet |
Tarkkaavuuden ja toiminnanohjauksen ongelmat koululuokassa - tunnistaminen ja tehostettu, yksilöllistetty tuki |
Aineistotyyppi |
Oppimateriaali |
Organisaatio |
Avointen oppimateriaalien kirjasto |
Tunniste |
urn:nbn:fi:oerfi-202209_00024541_7 |
Tekijät |
Julkaisija |
Niilo Mäki Instituutti,
2021
|
Julkaistu |
Niilo Mäki Instituutti,
2021
|
Lähdekokoelma |
aoe |
Pääasiallinen käyttötarkoitus |
Opettajan materiaalit ja osaamisen kehittäminen |
Tallennettuna:
Aineistosta vastaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä
Aineistosta vastaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä