'Kuin olisi sen lapsen ilme kirkastunut' - Työkaluja opettajalle lapsen kouluhyvinvoinnin tutkimiseen kolmikantakeskustelussa
'Kuin olisi sen lapsen ilme kirkastunut' - Työkaluja opettajalle lapsen kouluhyvinvoinnin tutkimiseen kolmikantakeskustelussa
Oppimateriaali
Luotu: 24.11.2020, Muokattu: 10.12.2020
Sisältö
- Työkaluja opettajalle lapsen kouluhyvinvoinnin tutkimiseen (pdf, 2,3 Mt)
- Linkki oppimateriaalin sivulle (Ulkoinen linkki)
Oppimateriaalit tulevat Finnaan Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi).
Käsikirjan tarkoituksena on ohjata opettajia käymään huoltajien ja lasten kanssa sellaista keskustelua lapsen hyvinvoinnista, jossa lapsi itse ja hänen tuottamansa puhe ovat keskustelun lähtökohta. Tavoitteena on, että lapsi saa äänen ja mahdollisuuden kuvata hyvinvointiinsa liittyviä asioita. Käsikirjan ohjeistusta voi soveltaa tilanteisiin, joissa opettaja keskustelee kasvokkain lapsen ja/tai tämän huoltajan kanssa. Kuvitus: Hertta Järvinen
Aineiston käyttöoikeudet |
---|
CC BY 4.0 Mitä merkintä tarkoittaa? |
Kohderyhmä |
Ohjaaja tai mentori Opettaja |
Koulutusaste |
Perusopetus |
Oppimateriaalin tyyppi |
Opas |
Aiheet |
Kieli |
suomi |
Muut nimekkeet |
'Kuin olisi sen lapsen ilme kirkastunut' - Työkaluja opettajalle lapsen kouluhyvinvoinnin tutkimiseen kolmikantakeskustelussa |
Aineistotyyppi |
Oppimateriaali |
Organisaatio |
Avointen oppimateriaalien kirjasto |
Tunniste |
urn:nbn:fi:oerfi-202209_00023622_1 |
Tekijät |
Julkaisija |
Kehittämiskeskus Opinkirjo,
2020
|
Julkaistu |
Kehittämiskeskus Opinkirjo,
2020
|
Lähdekokoelma |
aoe |
Tallennettuna:
Aineistosta vastaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä
Aineistosta vastaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä