Affärsutveckling : med exempel från H&M, Ikea, ABB och Volvo
Finna-arvio
Affärsutveckling : med exempel från H&M, Ikea, ABB och Volvo
Tallennettuna:
Ulkoasu |
432 sivua : kuvitettu |
---|---|
Kieli |
ruotsi |
Alkuteoksen kieli |
ruotsi |
Huomautukset |
1. En krympande värld. -- 2. Regler om affärsutveckling. -- 3. P/M fönstret (W1) - den klassiska produkt/marknadsmatrisen. -- 4. Växtfönstret (W2) - fyra typsituationer. -- 5. Branschfönstret (W3) - att utforma strategier i skilda branchsituationer. -- 6. Testet och tillämpningen. -- 7. Slutsatser och förslag. |
Julkaisija |
Stockholm :
Ekerlids Förlag,
2002.
|
Aiheet | |
Lisätiedot | Sten Söderman |
ISBN |
978-91-709-2171-1 91-709-2171-7 |