Nykyajan napalm, Web 2.0 : muotiblogit - markkinointiviestinnän ja kulttuurin kohtaaminen verkossa
Finna-arvio
Nykyajan napalm, Web 2.0 : muotiblogit - markkinointiviestinnän ja kulttuurin kohtaaminen verkossa
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Muotiblogit - markkinointiviestinnän ja kulttuurin kohtaaminen verkossa |
---|---|
Ulkoasu |
68 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän ammattikorkeakoulu, liiketoiminta ja palvelut -yksikkö : jakelu: Jyväskylän ammattikorkeakoulun kirjasto,
2010
|
Sarja | Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja, ISSN 1456-2332; 106. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Tampere] : Tampereen Yliopistopaino - Juvenes Print) |
Lisätiedot | Mari Kuvaja, Eija Taljavaara |
ISBN |
978-951-830-175-5 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Muotiblogit - markkinointiviestinnän ja kulttuurin kohtaaminen verkossa |