Productive facilitatory acts : an empirical study of Aalto ArtSpace co-design workshops
Productive facilitatory acts : an empirical study of Aalto ArtSpace co-design workshops
Sparad:
Genre | |
---|---|
Andra titlar |
An empirical study of Aalto Artspace co-design workshops |
Fysisk beskrivning |
132 sivua : kuvitettu |
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Beskrivning |
Tutkimuskohteena tekijän yhdessä neljän muun muotoilun laitoksen opiskelijan kanssa suunnittelema ja fasilitoima, vuonna 2013 järjestetty kolmen yhteissuunnittelutyöpajan sarja Aalto-yliopiston Taiteen ja suunnittelun korkeakoulun uuden, Espoon Otaniemessä sijaitsevan Väre-rakennuksen tilasuunnittelun tueksi. ArtSpace-yhteissuunnittelutyöpajat järjestäneeseen opiskelijaryhmään ovat tekijän lisäksi kuuluneet Petra Haikonen, Saara Inkeri Heikkilä, Anni Ojanen ja Nina Wester. Tutkimusaineistona opiskelijaryhmän 13 opiskelijalle, kuudelle opettajalle ja yhdelle tutkijalle sekä seitsemälle rakennuksen suunnitteluun ja muuttohankkeen valmisteluun osallistuneelle henkilölle järjestämien työpajojen videotallenteet. Sisältää työpajatyöskentelyä dokumentoivaa kuvamateriaalia, otteita tekijän videotallenteelta litteroimista puheenvuoroista ja keskusteluista sekä opinnäytteen ohjaajan tohtori Salu Yliriskun haastattelun (sivut 121-132): What is conceptual learning? : interview of Dr. Salu Ylirisku. |
Lärdomsprov | Opinnäyte (taiteen maisterin tutkinto) : Aalto-yliopisto, Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu, Muotoilun laitos, Collaborative and Industrial Design, 2016 |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Produktion |
Helsinki : Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu, 2016
Helsinki : Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu, 2016Sök bland ämnen |
Mer information | Shengjun Shi |