Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Leskinen, H., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto, & University, A. (1999). Kilpailuedun saavuttaminen segmentoinnin avulla elektronisiin jakelukanaviin perustuvien palveluiden markkinoinnissa. Esimerkkinä Helsinki Televisio Oy: N tietoverkkopalvelut.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Leskinen, Heikki, Kauppakorkeakoulu, School of Business, HKKK. Markk. Pro gradu, Aalto-yliopisto, ja Aalto University. Kilpailuedun Saavuttaminen Segmentoinnin Avulla Elektronisiin Jakelukanaviin Perustuvien Palveluiden Markkinoinnissa. Esimerkkinä Helsinki Televisio Oy: N Tietoverkkopalvelut. 1999.

MLA-viite

Leskinen, Heikki, et al. Kilpailuedun Saavuttaminen Segmentoinnin Avulla Elektronisiin Jakelukanaviin Perustuvien Palveluiden Markkinoinnissa. Esimerkkinä Helsinki Televisio Oy: N Tietoverkkopalvelut. 1999.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Leskinen, H., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto & University, A. 1999. Kilpailuedun saavuttaminen segmentoinnin avulla elektronisiin jakelukanaviin perustuvien palveluiden markkinoinnissa. Esimerkkinä Helsinki Televisio Oy: N tietoverkkopalvelut.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.