Tietueen sitaatit
APA-viiteLeskinen, H., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto, & University, A. (1999). Kilpailuedun saavuttaminen segmentoinnin avulla elektronisiin jakelukanaviin perustuvien palveluiden markkinoinnissa. Esimerkkinä Helsinki Televisio Oy: N tietoverkkopalvelut.
Chicago-tyylinen lähdeviittausLeskinen, Heikki, Kauppakorkeakoulu, School of Business, HKKK. Markk. Pro gradu, Aalto-yliopisto, ja Aalto University. Kilpailuedun Saavuttaminen Segmentoinnin Avulla Elektronisiin Jakelukanaviin Perustuvien Palveluiden Markkinoinnissa. Esimerkkinä Helsinki Televisio Oy: N Tietoverkkopalvelut. 1999.
MLA-viiteLeskinen, Heikki, et al. Kilpailuedun Saavuttaminen Segmentoinnin Avulla Elektronisiin Jakelukanaviin Perustuvien Palveluiden Markkinoinnissa. Esimerkkinä Helsinki Televisio Oy: N Tietoverkkopalvelut. 1999.
Harvard-tyylinen lähdeviittausLeskinen, H., Kauppakorkeakoulu, Business, S. o., gradu, H. M. P., Aalto-yliopisto & University, A. 1999. Kilpailuedun saavuttaminen segmentoinnin avulla elektronisiin jakelukanaviin perustuvien palveluiden markkinoinnissa. Esimerkkinä Helsinki Televisio Oy: N tietoverkkopalvelut.