Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia
Finna-arvio
Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia
Tallennettuna:
Ulkoasu |
384 s. : illustrationer ; 23 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Engl alkuteoksesta The challenge of Problem-based Learning (1991) vuoden 1997 laitoksesta suom.Johanna Birstedt [och andra]. Kannessa lisänimeke: PBL. Kannessa myös: PBL; Lisäp. 2000. Kannessa nimeke: PBL. Kannessa nimekkeenä myös lyhenne PBL. Lisäpainokset: Lisäp. Lisäpainokset: [lisäp.] 2000. |
Julkaisija |
[Helsinki] :
Terra cognita,
1999
|
Luokitus |
nlm L nlm LB nlm LB 1051 nlm WY 18 udkx 159.953 udkx 159.953.5 udkx 37.015.3 udkx 37.091.39 udkx 371.3 udkx 371.38 udkx 371.3:159.953.5 Kasvatus. Opetus. Koulutus (udkf 37) Matematiikan, luonnontieteiden ja lääketieteen opetusoppi (ykl 38.295) ykl 38.545 Opetusoppi (ykl 38.2) acmccs K.3.0. acmccs K.3.1 msc 00 |
Aiheet | |
Valmistaja | (Hakapaino) |
Lisätiedot | toimittaneet David Boud ja Grahame I. Feletti ; suomentaneet Johanna Birstedt ... [och andra] |
ISBN |
952-5202-24-0 häftad |
Standarditunnukset |
EAN 9789525202243 A0475527 |
Kontrolloimaton nimeke |
PBL ongelmalähtöinen oppiminen PBL |