Tutkimuksella parempaan opetukseen : matematiikan ja luonnontieteiden tutkimusseura ry:n päivät Tampereella 28.-29.9.2001
Finna-arvio
Tutkimuksella parempaan opetukseen : matematiikan ja luonnontieteiden tutkimusseura ry:n päivät Tampereella 28.-29.9.2001
Tallennettuna:
Ulkoasu |
184 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi englanti |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Matematiikan ja luonnotieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivien (28.-29.9.2001) pohjalta koottu raportti, sisältää 18 esitelmää. Osa tekstistä englanniksi |
Julkaisija |
[Tampere] :
Tampereen yliopisto,
2002.
|
Sarja | Tampereen yliopiston opettajakoulutuslaitoksen julkaisuja, A, ISSN 1238-3279; 26. Tampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen julkaisuja, A, ISSN 1238-3279; 26/2002. Tampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen julkaisuja, A, ISSN 1238-3279; 26. Tampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen julkaisuja, A = Reports from the Department of Teacher Education in Tampere University, ISSN 1238-3279; 26. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Harry Silfverberg & Jorma Joutsenlahti (toim.) |
Sisältö/kappaleet | 4 tietuetta |
ISBN |
951-44-5387-5 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Outo ongelma ja siihen tarjotut ratkaisut 'So I changed my attitude' : a case study of attitude and its development Opettajat fysiikan ja kemian virtuaalikouluhankkeen aktiivisina toimijoina Matematiikan opetussuunnitelman kehittely Virossa Tieto- ja viestintätekniikka fysiikan ja kemian opetuksessa : virtuaalikouluhankkeen mahdollisuudet muutosten aikaansaamisessa Peruskoulun ja lukion oppilaiden todennäköisyys-ajattelusta Conceptions of students with different mathematical potential and achievement Matemaattinen tietorakenne graafina The matter of change : being a respectable teacher Luokanopettajaopiskelijoiden matematiikkakuva ja siihen vaikuttaminen Fysiikka ja filosofia : etupäässä tajunnasta Pitkän matematiikan opiskelijoiden matematiikkauskomukset 1990-luvulla Tunnolliset puurtajat ja oivaltavat laiskurit : opettajien uskomukset tyttöjen ja poikien eroista matematiikan oppijoina Matematiikan ja luonnontieteiden tutkimusseura ry:n päivät Tampereella 28.-29.9.2001 Valinnaisen matematiikan kurssin kokeilu Turun OKL:ssa Verkko-opiskelumateriaalia hyödyntävä matematiikan peruskurssi Teknillisessä korkeakoulussa : järjestelyt ja kokemuksia Using stories to teach science Problem orientation in geometry teaching Etnometodologinen toimintatutkimus HESOTE-HELPPI-projektista |