Opetus ja oppiminen tiedeyhteisössä = Teaching and learning in the scientific community
Finna-recension
Opetus ja oppiminen tiedeyhteisössä = Teaching and learning in the scientific community
Sparad:
Fysisk beskrivning |
174, [4] sivua : kuvitettu ; 24 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Beskrivning |
Nimiösivulla myös Oulun yliopisto, opetuksen kehittämisyksikkö. Peda-forum. Peda-forum. Nimiösivulla myös Oulun yliopisto, opetuksen kehittämisyksikkö. |
Utgivare |
Jyväskylä :
Koulutuksen tutkimuslaitos,
1998.
|
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | toimittajat: Anita Nuutinen, Hannakaisa Kumpula |
Innehåll/delar | 11 poster |
ISBN |
951-39-0166-1 pehmeäkantinen |
Okontrollerad titel |
'Kun ajatukset alkoivat askarrella' - merkintöjä luentokokemuksista liikunnan opettajankoulutuksessa Akateeminen tentti - ikkuna yliopiston syvärakenteeseen Akateemisen asiantuntijuuden uudet haasteet Alisaavuttajia yliopistossa? Asiantuntijuus ja asiantuntijavallan ongelma Kirjoittaminen, oppiminen ja asiantuntijuuden kehittyminen Kokemuksia laskupäivästä fysiikan opetuksessa Koskettamisen opetus lääkärikoulutuksessa Miten itseohjautuvissa pienryhmissä opitaan? Opettajaksi dialogissa - kokemuksia kotiryhmistä kasvatustieteen opetuksessa Syvällisempään oppimiseen vuorovaikutuksella ja aktiivisilla työtavoilla - lämmönsiirron opetukseen liittyvä kokeilu TTKK:ssa Teaching and learning in the scientific community Tiedeyhteisö ja oppija - uuden tiedon luojia ja kompetenssinsa ylittäjiä Tiedeyhteisön toimintakulttuuri - oppiminen ja opettaminen Tiedon etsinnän opettaminen ja ristiriitaisen tiedon käsittely korkeakouluopetuksessa Tutkivaan oppimiseen - kokemuksia tutkimustehtävistä tähtitieteen opetuksessa |