Strateginen suuntautuminen, markkinointi ja menestyminen : tutkimus eri kehitysvaiheissa olevista pienistä ja keskisuurista lihanjalostusalan yrityksistä
Finna-recension
Strateginen suuntautuminen, markkinointi ja menestyminen : tutkimus eri kehitysvaiheissa olevista pienistä ja keskisuurista lihanjalostusalan yrityksistä
Sparad:
Fysisk beskrivning |
93 sivua : kuvitettu ; 30 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Utgivare |
Helsinki :
Helsingin yliopisto,
2003.
|
Serie | Selvityksiä / Helsingin yliopisto, taloustieteen laitos, ISSN 1455-8211; nro 18. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Leena Erälinna ja Saara Hyvönen |
ISBN |
952-10-0955-1 pehmeäkantinen |