Sökning

Hänvisningar gällande denna post

APA-referens

Elovainio, H. (2013). Uudentyyppisen jogurttipakkauksen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen ja tuotteen kohderyhmän määrittäminen: Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze. Helsingin yliopisto.

Chicago-stil citat

Elovainio, Hanna. Uudentyyppisen Jogurttipakkauksen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen Ja Tuotteen Kohderyhmän Määrittäminen: Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze. Helsinki: Helsingin yliopisto, 2013.

MLA-referens

Elovainio, Hanna. Uudentyyppisen Jogurttipakkauksen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen Ja Tuotteen Kohderyhmän Määrittäminen: Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze. Helsingin yliopisto, 2013.

Harvard-stil citat

Elovainio, H. 2013. Uudentyyppisen jogurttipakkauksen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen ja tuotteen kohderyhmän määrittäminen: Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze. Helsinki: Helsingin yliopisto.

Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.