Hänvisningar gällande denna post
APA-referensElovainio, H. (2013). Uudentyyppisen jogurttipakkauksen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen ja tuotteen kohderyhmän määrittäminen: Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze. Helsingin yliopisto.
Chicago-stil citatElovainio, Hanna. Uudentyyppisen Jogurttipakkauksen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen Ja Tuotteen Kohderyhmän Määrittäminen: Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze. Helsinki: Helsingin yliopisto, 2013.
MLA-referensElovainio, Hanna. Uudentyyppisen Jogurttipakkauksen Vaikutus Kuluttajan Ostopäätökseen Ja Tuotteen Kohderyhmän Määrittäminen: Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze. Helsingin yliopisto, 2013.
Harvard-stil citatElovainio, H. 2013. Uudentyyppisen jogurttipakkauksen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen ja tuotteen kohderyhmän määrittäminen: Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze. Helsinki: Helsingin yliopisto.