Coherence making in large-scale curriculum reform : how do educational stakeholders perceive curriculum coherence and why does it matter?
Coherence making in large-scale curriculum reform : how do educational stakeholders perceive curriculum coherence and why does it matter?
Linkki verkkoaineistoon
(Multiple organisations)
Linkki verkkoaineistoon
(Turun yliopisto)
Saved in:
Genre | |
---|---|
Physical Description |
87 sivua, useita sivunumerointijaksoja : kuvitettu Julkaistu myös verkkoaineistona |
Language |
English |
Language of Original Work |
English |
Item Description |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Publisher |
Helsinki :
Helsingin yliopisto,
2020.
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2020 |
Series | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 1798-8322; 72. |
Manufacturer | Helsinki : Unigrafia |
Additional Information | Jenni Sullanmaa |
Verkkoaineisto |
9789515159632 |
Bibliography |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
ISBN |
978-951-51-5962-5 pehmeäkantinen |