The hidden market - even for those who create it? : customer-related proactiveness in developing radical innovations
The hidden market - even for those who create it? : customer-related proactiveness in developing radical innovations
www.tukkk.fi/julkaisut/vk/Ae5_2005.pdf
(Jyväskylän yliopisto - Jykdok)
Linkki verkkoaineistoon
(Useita organisaatioita)
Ae5_2005.pdf
(Turun yliopisto - Utupubin väitöskirjat)
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
352 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona Julkaistu myös verkkoaineistona (ISBN 951-564-316-3) Myös verkkoaineistona (ISBN 951-564-316-3) Myös verkkoaineistona (ISBN 951-564-316-3, PDF) |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Turku :
[Turku School of Economics and Business Administration] : KY-Dealing [jakaja],
2005
|
Opinnäyte | Väitöskirja Turun kauppakorkeakoulu |
Sarja | Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja, Sarja A, ISSN 0357-4652; 5:2005. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Tampere : Esa Print Tampere) |
Lisätiedot | Birgitta Sandberg |
Verkkoaineisto |
951-564-316-3 |
ISBN |
951-564-315-5 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Customer-related proactiveness in developing radical innovations |