Negatiiviset asiakaskokemukset ja diplomatia
Finna-arvio
Negatiiviset asiakaskokemukset ja diplomatia
final draft lievonen.pdf
(Jyväskylän yliopisto - JYX)
https://procom.fi/tilaan-p...n-viestinta/
(Jyväskylän yliopisto - JYX)
Tässä artikkelissa kerrotaan, kuinka negatiivisten sidosryhmien edustajat verkossa eritellään toisistaan ja milloin organisaation tulisi osallistua negatiivisiin asiakaskokemuksiin liittyviin keskusteluihin digitaalisissa ympäristöissä. Lisäksi tarkastellaan miten niin sanottu kuuntelemisen arkkitehtuuri hyödyttää organisaatioita negatiivisen viestinnän yhteydessä. Kappaleen lopussa annetaan myös viisi diplomatiaan pohjautuvaa neuvoa negatiivisen viestinnän kohtaamiseen.
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Sarja | ProComma Academic, 5 |
Aiheet | |
ISSN |
2343-4090 |
Kuuluu kokonaisuuteen |