Tunnettuden lisääminen uudella hakinta-alueella
Tunnettuden lisääminen uudella hakinta-alueella
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää Orimattilan alueen met-sänomistajien puunmyyntihalukkuutta, myyntiin vaikuttavia arvotekijöitä, tuhkalannoituksen myönteisen kasvuvasteen tunnettuutta sekä nuoren-metsänhoitopaketin hankinta halukkuutta. Työ sisältää myös toimeksian-tajayrityksen markkinointiin sisältyviä kehitysideoita sekä nostaa esiin toimeksiantajalle sosiaalisen median tarjoamia mahdollisuuksia markki-noinnissa.
Opinnäytetyössä selvitetään kyselytutkimuksen avulla keinoja jolla yritys tavoittaa kohderyhmänsä uudella markkina-alueella mahdollisimman kattavasti.
Merkittävimpänä tavoitteena oli saada hankinta-alueelta kontakteja ja 24% kyselyyn vastanneista pyysi toimeksiantajayrityksen metsäpalvelu-asiantuntijan ottavan heihin yhteyttä.
Kieli |
suomi |
---|---|
Aiheet |
Kyselytutkimus, markkinointi, asiakashankinta, energiapuun hankinta, tuhkalannoitus
Kyselytutkimus, markkinointi, asiakashankinta, energiapuun hankinta, tuhkalannoitusHae aiheistaHae kaikista tiedoista |