Haku

Mobiilisovelluksen toteutus frisbeegolfin puttaamisharjoitteluun React Nativella

Aineiston käyttöoikeudet
fi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|
QR-koodi

Mobiilisovelluksen toteutus frisbeegolfin puttaamisharjoitteluun React Nativella

Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä kehitettiin mobiilisovellus Android-puhelimille frisbeegolfin puttausharjoittelua varten. Tavoitteena oli tuottaa sovellus, jolla pystyy tallentamaan puttausharjoittelun tuloksia ja keräämään dataa erilaisten puttien onnistumisen todennäköisyydestä. Sovelluksen on tarkoitus helpottaa käyttäjää löytämään omat heikkoudet ja vahvuudet puttaamisessa, jotta harjoittelua voisi suunnata oikein. Projektin lopussa sovellus oli ladattavissa Google Play -palvelusta. Lisäksi kehityksen kannalta tavoitteena oli, että sovellus on helposti julkaistavissa myös Applen iOS-järjestelmälle, ja että sitä olisi helppoa jatkokehittää. Opinnäytetyön teoreettisessa osuudessa käydään läpi sovelluksen halutut ominaisuudet sekä niiden tekniset tarpeet. Mobiilisovelluksen kehittämistä varten luodaan teoreettinen ja tekninen pohja sekä suunnitelma. Tämän jälkeen käydään vaiheittain läpi eri prosessit, joita tämän mobiilisovelluksen kehittämiseen tarvitaan. Työn pääpaino on kertoa yleisellä tasolla, mitä eri prosesseja mobiilisovelluksen kehittämiseen liittyy. Työn lopussa arvioidaan vielä kehitysprojektin onnistumista.

Tallennettuna:
Kieli
suomi
Aiheet