Haku

Asiakastyytyväisyyskysely Veho Hyötyajoneuvoille

QR-koodi

Asiakastyytyväisyyskysely Veho Hyötyajoneuvoille

Opinnäytetyönä suoritettiin asiakastyytyväisyyskysely Veho Hyötyajoneuvojen Oulun toimipisteen toimeksiannosta. Kyselyn tavoitteena oli saada uutta tietoa asiakkaan tyytyväisyydestä eri tyytyväisyystekijöihin palvelun sujuvuudesta, varaosapalveluista, huolto- tai korjaustyön toteuttamisesta, toiminnan tasosta suhteessa odotuksiin sekä asiakkaiden mielikuvasta liikkeestä. Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin puhelinkyselynä. Vastausprosentiksi saatiin 44,8 %, joten otannan suuri koko huomioiden tuloksia voidaan pitää luotettavina. Lisäksi avoimena palautteena saatiin arvokasta tietoa yksittäisistä tilanteista.

Tallennettuna: