Peruskoululaisten kirjoittamisen hahmottamisstrategioiden kehittyminen ja kuvaus oppimisvaikeuksisten oppilaiden kirjoittamisen ja luetun ymmärtämisen strategioista
Finna-recension
Peruskoululaisten kirjoittamisen hahmottamisstrategioiden kehittyminen ja kuvaus oppimisvaikeuksisten oppilaiden kirjoittamisen ja luetun ymmärtämisen strategioista
Sparad:
Fysisk beskrivning |
90, [2] s. : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Utgivare |
Joensuu :
University of Joensuu,
1993.
|
Serie | Kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia / Joensuun yliopisto, ISSN 0781-2329; n:o 48. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Kaija Matilainen |
ISBN |
951-708-151-0 pehmeäkantinen |
Standardkoder |
(FI-MELINDA)000742282 20231003132209.0 |