Yhteisöllinen media osana yrityksen arkea
Finna-arvio
Yhteisöllinen media osana yrityksen arkea
Tallennettuna:
Ulkoasu |
210 sivua : kuvitettu ; 22 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
[Helsinki] :
Helsingin seudun kauppakamari,
2010
|
Luokitus |
Liiketalous (udkf 658) Tietoliikenne. Radio. Televisio. Internet (udkf 654) Tietotekniikka. Ohjelmointi. Tietojenkäsittely. Atk. Tietokoneet. Tekoäly (udkf 004) udkx 004.7 udkx 004.738.5 udkx 316.5 udkx 658.1 udkx 658.8 udkx 659.2 udkx 681.3:658 udkx 658.81/.89 Mainonta (ykl 69.35) Liiketalouden hallinto (ykl 69.1) Verkkoyhteisöt. Sähköposti. Verkkojuttelu (ykl 61.721) Internet. Intranet. Ekstranet (ykl 61.72) Markkinointi. Kauppa (ykl 69.3) |
Aiheet | |
Valmistaja | (Hämeenlinna : Kariston Kirjapaino) |
Lisätiedot | [Jesse Soininen, Reidar Wasenius, Tero Leponiemi] |
ISBN |
978-952-246-033-2 kovakantinen |
Standarditunnukset |
EAN 9789522460332 A1470383 (FI-MELINDA)005757262 20231013092123.0 |