Designing for growth : a design thinking tool kit for managers
Finna-arvio
Designing for growth : a design thinking tool kit for managers
Länk till onlineresurs (Ebsco)
(Svenska handelshögskolan - Hanna)
Länk till onlineresurs (Perlego - logga in med ditt Perlego-användarID)
(Svenska handelshögskolan - Hanna)
Tallennettuna:
Ulkoasu |
Julkaistu myös verkkoaineistona xiii, 227 s. : kuvitettu ; 23 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Julkaisija |
New York, NY :
Columbia Business School Pub., Columbia University Press,
cop. 2011.
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | by Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie |
Verkkoaineisto |
978-0-231-52796-5 |
Bibliografia |
Includes a list of further reading (p. 217-220) and bibliographical notes. Includes bibliographical references. |
ISBN |
978-0-231-15838-1 sidottu 0231158386 sidottu |