Digitaaliset oppimisalustat tutuiksi - Digipedagogisia oppimistehtäviä 3. - 4. luokkalaisille
Digitaaliset oppimisalustat tutuiksi - Digipedagogisia oppimistehtäviä 3. - 4. luokkalaisille
Oppimateriaali
Luotu: 28.5.2022, Muokattu: 28.5.2022
Sisältö
- Digitaaliset oppimisalustat tutuiksi (Ulkoinen linkki)
Oppimateriaalit tulevat Finnaan Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi).
Aineiston käyttöoikeudet |
---|
CC BY 4.0 Mitä merkintä tarkoittaa? |
Kohderyhmä |
Oppija Opettaja |
Koulutusaste |
Perusopetus Vuosiluokat 3-4 |
Oppimateriaalin tyyppi |
0/Exercise/ Peli 0/Guide/ 0/Presentation/ 0/Text/ |
Oppiaine / tutkinto / tieteenala |
Englanti, A-oppimäärä Ympäristöoppi |
Tavoite- ja sisältöalue |
L1 Ajattelu ja oppimaan oppiminen L2 Kulttuurinen osaaminen, vuorovaikutus ja ilmaisu L4 Monilukutaito L5 Tieto- ja viestintäteknologinen osaaminen L6 Työelämätaidot ja yrittäjyys L7 Osallistuminen, vaikuttaminen ja kestävän tulevaisuuden rakentaminen S2 Kielenopiskelutaidot S3 Kehittyvä kielitaito, taito toimia vuorovaikutuksessa, taito tulkita tekstejä, taito tuottaa tekstejä S6 Kestävän elämäntavan harjoitteleminen S6 Kestävän tulevaisuuden rakentaminen T10 ohjata oppilasta harjoittelemaan ryhmässä toimimisen taitoja ja tunnetaitoja sekä vahvistamaan itsensä ja muiden arvostamista T11 ohjata oppilasta käyttämään tieto- ja viestintäteknologiaa tiedon hankkimisessa sekä havaintojen taltioimisessa ja esittämisessä T3 ohjata oppilasta havaitsemaan kieliä yhdistäviä ja erottavia ilmiöitä sekä tukea oppilaan kielellisen päättelykyvyn kehittymistä T3 tukea oppilaan ympäristötietoisuuden kehittymistä sekä ohjata oppilasta toimimaan ja vaikuttamaan lähiympäristössään ja -yhteisöissään kestävän kehityksen edistämiseksi ja arvostamaan kestävän kehityksen merkitystä itselle ja maailmalle T4 ohjata oppilasta ymmärtämään, että englanniksi on saatavilla runsaasti aineistoa ja valitsemaan niistä omaa oppimistaan edistävää, sisällöltään ja vaikeustasoltaan sopivaa aineistoa T4 rohkaista oppilasta asettamaan tavoitteita, hyödyntämään monipuolisia tapoja oppia englantia ja arvioimaan oppimistaan itsenäisesti ja yhteistyössä sekä ohjata oppilasta myönteiseen vuorovaikutukseen, jossa tärkeintä on viestin välittyminen T5 tutustua yhdessä opetuksen tavoitteisiin ja luoda salliva opiskeluilmapiiri, jossa tärkeintä on viestin välittyminen sekä kannustava yhdessä oppiminen T6 ohjata oppilasta ottamaan vastuuta omasta kielenopiskelustaan ja kannustaa harjaannuttamaan kielitaitoaan rohkeasti ja myös tieto- ja viestintäteknologiaa käyttäen sekä kokeilemaan, millaiset tavat oppia kieliä sopivat hänelle parhaiten |
Aiheet |
Kieli |
suomi |
Muut nimekkeet |
Digitaaliset oppimisalustat tutuiksi - Digipedagogisia oppimistehtäviä 3. - 4. luokkalaisille |
Aineistotyyppi |
Oppimateriaali |
Organisaatio |
Avointen oppimateriaalien kirjasto |
Tunniste |
urn:nbn:fi:oerfi-202209_00025342_5 |
Tekijät |
Julkaisija |
2022
|
Julkaistu |
2022
|
Lähdekokoelma |
aoe |
Pääasiallinen käyttötarkoitus |
Itsenäinen opiskelu Ohjeistus Opettajan materiaalit ja osaamisen kehittäminen |
Tallennettuna:
Aineistosta vastaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä
Aineistosta vastaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä