Teknologian pedagoginen käyttö ja hyväksyminen : opettajien digipedagoginen osaaminen
Teknologian pedagoginen käyttö ja hyväksyminen : opettajien digipedagoginen osaaminen
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
146 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Oikea kustantaja Mari Kyllönen. Julkaisussa virheellisesti sarjamerkintö: JYU Dissertations 191 ja ISSN-tunnus 2489-9003. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede, 2020 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Mari Kyllönen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-8057-3 |