Kulttuurisensitiivisyyttä koulukontekstiin - toimenpide-ehdotuksia toteutukseen
Finna-arvio
Kulttuurisensitiivisyyttä koulukontekstiin - toimenpide-ehdotuksia toteutukseen
Tämä aineistosivu on poistettu. Näytetään viimeinen välimuistiin tallennettu versio.
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto ([4] sivua) |
Kieli |
suomi |
Huomautukset |
Kyseiseen lehtiseen on koottuna Kulttuurisensitiivinen opinpolku Lapissa (KOP) –hankkeen aikana suunniteltuja käytänteitä ja niiden perusteella laadittuja ohjeistuksia. Hanke toteutettiin Lapin yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnassa (2018-2019). |
Julkaisija |
Rovaniemi :
Lapin yliopisto, Kasvatustieteiden tiedekunta,
2020.
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Minna Körkkö, Merja Paksuniemi & Pigga Keskitalo |
Julkaistu myös inarinsaameksi |
Kulttuursensitiivlâšvuotâ škovlâkontekstân - toimâiävtuttâsah olášutmân 978-952-337-197-2 |
Julkaistu myös koltansaameksi |
Kulttuursensitiivlažvuõtt škooulkontekša - tue′jjummuš- ehdtõõzz raaj′mõšše 978-952-337-198-9 |
Julkaistu myös pohjoissaameksi |
Doaibmabijut ja ollašuhttinevttohusat kultursensitiiva skuvlladiliide 978-952-337-196-5 |
ISBN |
978-952-337-195-8 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Käyttöehdot |
CC BY 4.0
|