Arvioinnin kehittäminen PBL-opetussuunnitelmassa : kaksi tapausesimerkkiä fysioterapeuttikoulutuksesta
Finna-arvio
Arvioinnin kehittäminen PBL-opetussuunnitelmassa : kaksi tapausesimerkkiä fysioterapeuttikoulutuksesta
Tallennettuna:
Ulkoasu |
146, [9] sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Mikkeli :
Mikkelin ammattikorkeakoulu,
2006
|
Sarja | Tutkimuksia ja raportteja / Mikkelin ammattikorkeakoulu, A, ISSN 1795-9438; 10. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Interkopio) |
Lisätiedot | Paula Kärmeniemi, Kristiina Lehtola, Pirjo Vuoskoski |
ISBN |
951-588-171-4 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Ongelmaperustainen opetussuunnitelma ja arviointi Arvioinnin kehittäminen : opiskelijoiden ja opettajien näkemyksiä arvioinnista Oppimisen arviointi ohjatussa harjoittelussa : kokemuksia arvioinnin kehittämisestä ongelmaperustaisessa opetussuunnitelmassa |