Teacher turn-allocation and repair practices in classroom interaction : a multisemiotic perspective
Teacher turn-allocation and repair practices in classroom interaction : a multisemiotic perspective
Tallennettuna:
Ulkoasu |
295 sivua : kuvitettu ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona (ISBN 978-951-39-3811-6) |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Moniste. - Monisteessa verkkojulkaisun ISBN 978-951-39-3811-6 ja ISSN 1459-4331. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2010.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, englannin kieli |
Sarja | Jyväskylä studies in humanities, ISSN 1459-4323; 137. |
Aiheet | |
Metodologia | |
Lisätiedot | Leila Kääntä |