Audience experience of commercial videos and feature length films : are they universal or culturally mediated?
Audience experience of commercial videos and feature length films : are they universal or culturally mediated?
978-951-39-7197-7_vaitos20102017.pdf
(Jyväskylän yliopisto - JYX)
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (81 sivua, 8 sivua useina numerointijaksoina, 25 numeroimatonta sivua) : kuvitettu |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta, 20.6.2018. Julkaisussa painetun version ISSN 1456-5390. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2017.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, kognitiotiede, 2017 |
Sarja | Jyväskylä studies in computing, ISSN 1456-5390; 265. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Jose Cañas-Bajo |
Painettu (yhteenveto-osa ja 6 eripainosta) |
978-951-39-7196-0 |
ISBN |
978-951-39-7197-7 PDF |