Mastering learning situations : self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils
Mastering learning situations : self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
51 sivua, 27 sivua useina numerointijaksoina, 42 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Moniste. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2019.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia, 2019 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 149. |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Mika Paananen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-7928-7 |