Haku

POLKU 2.0 -hankkeen viestinnän yhteenveto

QR-koodi
Finna-arvio

POLKU 2.0 -hankkeen viestinnän yhteenveto

Tässä yhteenvedossa kuvaillaan POLKU 2.0 -hankkeen viestintätoimenpiteitä, joilla pyrittiin herättämään hankkeen kohderyhmien kiinnostus osallistua Polkukartta-koulutuksiin ja lisäämään tietoisuutta kestävyysteemoista. Hankkeen varsinaista kohderyhmää olivat keskisuomalaiset yrittäjät, työntekijät, opiskelijat ja työttömät työnhakijat, sekä keskisuomalaiset opinto- ja uraohjaajat. Yrityskohderyhmän osalta hankkeessa pyrittiin saamaan 10–20 % osallistuvista yrityksistä mukaan Saarijärven–Viitasaaren seudulta. Hankkeessa tehtiin aktiivista ja monipuolista viestintää moninaisten kohderyhmien tavoittamiseksi koko Keski-Suomessa. Tätä varten budjetoitiin jo hakemusvaiheessa ostopalveluvaroja tiedotus- ja markkinointikustannuksiin, kuten sosiaalisen median markkinointiin, mainontaan ja informaatiovideoon sekä hankkeen verkkosivujen ja visuaalisen ilmeen luomiseen.

Tallennettuna: