POLKU 2.0 -hankkeen viestinnän yhteenveto
POLKU 2.0 -hankkeen viestinnän yhteenveto
Tässä yhteenvedossa kuvaillaan POLKU 2.0 -hankkeen viestintätoimenpiteitä, joilla pyrittiin herättämään hankkeen kohderyhmien kiinnostus osallistua Polkukartta-koulutuksiin ja lisäämään tietoisuutta kestävyysteemoista. Hankkeen varsinaista kohderyhmää olivat keskisuomalaiset yrittäjät, työntekijät, opiskelijat ja työttömät työnhakijat, sekä keskisuomalaiset opinto- ja uraohjaajat. Yrityskohderyhmän osalta hankkeessa pyrittiin saamaan 10–20 % osallistuvista yrityksistä mukaan Saarijärven–Viitasaaren seudulta. Hankkeessa tehtiin aktiivista ja monipuolista viestintää moninaisten kohderyhmien tavoittamiseksi koko Keski-Suomessa. Tätä varten budjetoitiin jo hakemusvaiheessa ostopalveluvaroja tiedotus- ja markkinointikustannuksiin, kuten sosiaalisen median markkinointiin, mainontaan ja informaatiovideoon sekä hankkeen verkkosivujen ja visuaalisen ilmeen luomiseen.
Kieli |
suomi |
---|---|
Sarja | JYU Reports, 30 |
ISBN |
978-951-39-9810-3 |
ISSN |
2737-0046 |
DOI | 10.17011/jyureports/2023/30 |