Haku

Kansainvälinen artistilanseeraus Suomessa : Kuinka Universal Music Finland lanseeraa kansainvälisen artistin?

QR-koodi

Kansainvälinen artistilanseeraus Suomessa : Kuinka Universal Music Finland lanseeraa kansainvälisen artistin?

Opinnäytetyö on laadullinen tutkimus, joka käsittelee kansainvälisen artistin lanseeraamista Suomessa levy-yhtiön näkökulmasta.

Työ antaa esimerkein kuvan artisti lanseerauksesta ja sen eri työvaiheista. Opinnäytetyö avaa kuvauksena sen miten artistin brändi vaikuttaa lopulliseen lanseeraukseen.

Opinnäytetyö käsittelee Universal Music Finlandin kansainvälisen 5 Seconds of Summer -artistin lanseeraamista Suomessa 2014. Työ rakentaa kokonaisvaltaista kuvaa artistin lanseeraamisen eri vaiheista sekä opinnäytetyön tekijän ja levy-yhtiön käytännön kokemukseen perustuen. Opinnäytetyössä selvitetään lanseerauksen eri vaiheet ja kootaan lanseerauksen kokonaiskuva. Lopuksi analysoidaan lanseerauksen jälkeen tapahtuvaa työtä ja jatkumon rakentamista, sekä arvioidaan lanseerauksen onnistuminen ja mahdolliset kehitysmahdollisuudet.

Kirjoittaja pohjaa tutkimuksen seuraaviin osa-alueisiin: Oma työkokemus, jossa toimi läheisesti 5 Seconds of Summerin lanseerauksessa, avaintekijöiden haastattelut, kirjallisuus ja aiheeseen liittyvät artikkelit.

Tallennettuna: