Haku

Asiakastutkimus : S-Market Kaustinen

QR-koodi

Asiakastutkimus : S-Market Kaustinen

Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia KPO:n asiakasomistajia, jotka eivät käytä päivittäistavara ostoksiensa tekoon S-ryhmän kauppaa. Opinnäytetyö pyrkii selvittämään syitä sille, mitä muutoksia tulisi tehdä, jotta asiakkaat valitsisivat S-ryhmän kaupan.

Tein opinnäytetyöni Kaustisen S-Marketille, ja kysely osoitettiin juuri Kaustisella asuville asiakasomistajille. Tutkimus suoritettiin puhelinhaastatteluna. Otanta oli noin 30 henkilöä. Tutkimus toteutettiin huhtikuussa 2015.

Työn teoriaosiossa käsiteltiin asiakassuhteen johtamista, mitä se pitää sisällään, sekä sitä miten jo luodun asiakassuhteen saa pidettyä toimivana, asiakkaan uskollisena ja kuinka asiakkaan odotukset tulisi täyttää.

Tallennettuna: