Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
Digiajan palvelujohtamisen YAMK-koulutuksen opinnäytetyöjulkaisu
B 23 2020 Koikkalainen.pdf
(Lapin ammattikorkeakoulu - Theseus)
https://iwwebhallinta.ulapland.fi:8443/loader.a...853df9ac0b72
(Lapin ammattikorkeakoulu - Theseus)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa kehittämistyössä. Kehittämisen tarpeet ovat tulleet organisaatioista, jotka ovat tunnistaneet asiakaskokemuksen johtamisen yhdeksi tärkeäksi osa-alueeksi omassa toiminnassaan. Julkaisun artikkelit antavat työkaluja ja malleja entistä parempaa asiakaskokemusta tuottavaan johtamiseen ja toimintaan organisaatioissa.
Tallennettuna:
Ulkoasu |
247 |
---|---|
Kieli |
suomi |
Sarja | Sarja B. Tutkimusraportit ja kokoomateokset |
Aiheet | |
ISBN |
978-952-316-376-8 |