Haku

Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa II: Analyysiä käytännön kokemuksista

QR-koodi
Finna-arvio

Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa II: Analyysiä käytännön kokemuksista

Päätöksenteko on keskeisessä roolissa myynnissä ja markkinoinnissa. Tutkittu tieto ihmisen päätöksenteosta ja siihen perustuva ymmärrys tuo uudenlaista syvyyttä myynnin ja markkinoinnin tarkasteluun. Tämä julkaisu kuvaa, kuinka päätöksenteon ilmiöitä voi soveltaa myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen käytännössä. Myyntiä ja markkinointia lähestytään opiskelijoiden keräämien haastatteluaineistojen ja heidän lukemiensa kirjojen ja artikkelien perusteella. Tavoitteena on nostaa esiin tilanteita ja esimerkkejä, joissa päätöksenteon ilmiöiden ymmärtämisestä on hyötyä käytännön myynnissä ja markkinoinnissa. Julkaisu perustuu ”Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa” -opintojakson kirjalliseen tehtävään. Tämä ylemmän ammattikorkeakoulun koulutusohjelman opintojakso on yksi ydinopintojaksoista Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä -koulutuksessa Laurea-ammattikorkeakoulussa.

Julkaisun tavoitteena on nostaa esiin päätöksenteon ilmiöiden merkitystä käytännön myynnille ja markkinoinnille. Teos on jatkoa vuoden 2016 julkaisulle Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, vuoden 2018 julkaisulle Päätöksenteon ilmiöt johtajan arjessa ja vuoden 2019 julkaisulle Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa I.

Tallennettuna: