Sökning

Kampaamon uuden liiketilan avajaisten markkinointi, CASE: Kampaamo parturi Net

QR-kod

Kampaamon uuden liiketilan avajaisten markkinointi, CASE: Kampaamo parturi Net

Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinoida Kampaamo parturi Net:n uuden liiketilan avajaisia. Kampaamo muutti uusiin tiloihin kesäkuun alussa. Toiminnallinen osuus koostuu Facebook-mainonnasta ja nelisivuisen mainosesitteen suunnittelusta. Teorian lähteinä opinnäytetyössä käytettiin alan kirjallisuutta, internetlähteitä sekä alan lehtiartikkeleita. Tuotoksen luomisessa ei ollut tarpeen käyttää tutkimuksellisia menetelmiä, koska ne eivät olleet opinnäytetyön kannalta sopivin tapa kerätä tietoa. Työn onnistumista arvioitiin kävijämäärän sekä toimeksiantajan tyytyväisyyden perusteella. Kävijätavoite toteutui, vaikka myyntiä toimeksiantaja olisi toivonut enemmän. Toimeksiantaja oli tyytyväinen Facebook-mainontaan ja esitteen ulkonäköön.

The purpose of the thesis was to advertise the opening of the new business space of Kampaamo parturi Net. The hairdresser moved to the new premises in June. The aim was to market on Facebook and make a brochure. The information was gathered from literature, Internet and magazines. Empirical research methods were not used in creating the thesis because it was not the most appropriate way to collect data in this case. The success of the work was measured by the number of visitors on the opening and by commissioner’s satisfaction with the work. Goal set to number of visitors was fulfilled, although the commissioner was hoping for better sales. The commissioner was satisfied with the Facebook advertising and the layout of the brochure.

Sparad: