Haku

Asiakaspalvelun merkitys asiakkaan ostopäätöksessä : Gigantti Oy

QR-koodi

Asiakaspalvelun merkitys asiakkaan ostopäätöksessä : Gigantti Oy

Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Lielahden Gigantin yleistä palvelun tasoa ja palvelun tason merkitystä asiakkaan ostopäätöksessä. Opinnäytetyöllä haluttiin saada selville, miten asiakkaat palvelun kokevat ja miten sitä voisi vielä entisestään parantaa.

Ensimmäisenä opinnäytetyössä käydään läpi teoriaosuutta. Toisena kohtana työtä esitellään lyhyesti Gigantti yrityksenä. Sen jälkeen työssä esitellään tutkimuksessa käytetyt tutkimusmenetelmät, jonka jälkeen perehdytään tutkimuksesta saatuihin tuloksiin. Viimeisenä osiona työssä kerrotaan opinnäytetyön johtopäätökset.

Tutkimusmenetelmänä työssä käytettiin tapaustutkimusta, jota tuettiin asiakaskyselyllä. Työn teoriaosuudessa keskitytään asiakaspalveluun ja vuorovaikutukseen. Työssä esitellään asiakaspalvelun portaat, sekä käydään läpi eri keinoja markkinointiviestinnässä.

Kaiken kaikkiaan asiakaspalvelunlaadussa on vielä hieman parantamisen varaa, mutta kuten tutkimus osoittaa suurin osa asiakkaista on jo nyt tyytyväisiä saamaansa asiakaspalveluun Gigantissa. Tutkimuksesta käy ilmi, että asiakaspalvelun laadulla on merkitystä asiakkaan tehdessä ostopäätöstään.

Tallennettuna: