Haku

Vakuutusala vuonna 2025 : LähiTapiolan suurasiakasyksikön asiakkaiden toiveet ja odotukset

QR-koodi

Vakuutusala vuonna 2025 : LähiTapiolan suurasiakasyksikön asiakkaiden toiveet ja odotukset

Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden toiveita ja odotuksia vakuutusyhtiö LähiTapiolaa kohtaan tulevaisuudessa. Tutkimukseen haastatellut yritykset ovat LähiTapiolan suurasiakasyksikön kokoluokan asiakkuuksia. Tutkimuksessa kiinnitettiin tarkemmin huomioita liiketoiminnan kehittämisen, vuorovaikutuksen, digitalisaation ja asiakaskokemuksen osa-alueisiin.

Tutkimus toteutettiin kyselyhaastatteluna, jossa oli avoimia kysymyksiä yhteensä 12 kappaletta. Kyselyhaastattelu lähetettiin 13 yritykseen. 11 asiakasta vastasi kyselyyn, joten vastausprosentiksi muodostui 85 %. Haastateltavat yritykset valittiin pääosin eri toimialoilta, jotta tutkimukseen saataisiin mahdollisimman kattava otos vakuutusalalta.

Opinnäytetyön tulokset on esitetty toimeksiantajalle ja toimintaa suunnataan kohti asiakkaiden toiveita kilpailukyvyn parantamiseksi.

Tallennettuna: