Perheryhmätoiminta alakouluikäisen maahanmuuttajataustaisen oppilaan kotoutumisen ja oppimisen tukena
Finna-arvio
Perheryhmätoiminta alakouluikäisen maahanmuuttajataustaisen oppilaan kotoutumisen ja oppimisen tukena
Kankare_Laaksonen_Heikkila_Perheryhmatoiminta_2019.pdf
(Turun ammattikorkeakoulu)
Perheryhmätoiminnan kehittämisessä pilotoidaan The Family School -malliin pohjautuva, alakouluikäisille suunnattu kouluissa toteutettava perheryhmätoiminnan malli. Tässä artikkelissa tarkastellaan perheryhmätoimintaa erityisesti maahanmuuttajataustaisten oppilaiden ja heidän perheidensä kannalta. Nyt pilotoidun perheryhmätoiminnan toivotaan tuovan kouluun sopivan uudenlaisen toimintamallin, jossa kouluympäristössä suunnitelmallisesti tuetaan oppilaita ja heidän perheitään. Perheryhmätoimintamallin pilotointi toteutetaan alakoulussa.
Tallennettuna:
Kieli |
suomi |
---|---|
Sarja | Turun ammattikorkeakoulun raportteja, 260 |
ISBN |
978-952-216-734-7 978-952-216-735-4 |
ISSN |
1457-7925 1459-7764 |
Kuuluu kokonaisuuteen |