Promoting the spoken language learning of children with cochlear implants : a conversation analytic study on speech and language therapy interaction
Promoting the spoken language learning of children with cochlear implants : a conversation analytic study on speech and language therapy interaction
Sparad:
Genre | |
---|---|
Andra titlar |
Conversation analytic study on speech and language therapy interaction |
Fysisk beskrivning |
85 sivua, 73 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Utgivare |
Helsinki :
University of Helsinki,
2017.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, lääketieteellinen tiedekunta, psykologian ja logopedian osasto, 2017 |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Metodik | |
Tillverkare | Helsinki : Unigrafia |
Mer information | Riitta Ronkainen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
978-951-51-3250-5 |
Bibliografi |
Sisältää bibliografisia viitteitä. |
ISBN |
978-951-51-3249-9 pehmeäkantinen |