The social construction of learning and teaching in a classroom community of inquiry
The social construction of learning and teaching in a classroom community of inquiry
Tallennettuna:
Ulkoasu |
64, [101] sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Oulu :
University of Oulu,
2013
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Oulun yliopisto, Oulun yliopiston tutkijakoulu; kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustieteiden ja opettajankoulutuksen yksikkö, kasvatustiede |
Sarja | Acta Universitatis Ouluensis, Series E, Scientiae rerum socialium, 132. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Tampere : Juvenes Print) |
Lisätiedot | Minna Kovalainen |
Verkkoaineisto |
9789526202020 (yhteenveto-osa) |
ISBN |
978-952-62-0201-3 pehmeäkantinen |