Tietueen sitaatit
APA-viiteVuorinen, L., kauppakorkeakoulu, T., Economics, T. S. o., Markkinointi, P., Marketing, P., yksikkö, P., & Unit, P. (2022). Asiakasdata-alustan ja markkinointiautomaation hyödyntäminen asiakkaiden sitouttamisessa B2C-yrityksessä.
Chicago-tyylinen lähdeviittausVuorinen, Lauri, Turun kauppakorkeakoulu, Turku School of Economics, Pori Markkinointi, Pori Marketing, Porin yksikkö, ja Pori Unit. Asiakasdata-alustan Ja Markkinointiautomaation Hyödyntäminen Asiakkaiden Sitouttamisessa B2C-yrityksessä. 2022.
MLA-viiteVuorinen, Lauri, et al. Asiakasdata-alustan Ja Markkinointiautomaation Hyödyntäminen Asiakkaiden Sitouttamisessa B2C-yrityksessä. 2022.
Harvard-tyylinen lähdeviittausVuorinen, L., kauppakorkeakoulu, T., Economics, T. S. o., Markkinointi, P., Marketing, P., yksikkö, P. & Unit, P. 2022. Asiakasdata-alustan ja markkinointiautomaation hyödyntäminen asiakkaiden sitouttamisessa B2C-yrityksessä.