Hyvä työelämä Suomen kilpailukykytekijänä: työelämäbrändiryhmän raportti
Finna-arvio
Hyvä työelämä Suomen kilpailukykytekijänä: työelämäbrändiryhmän raportti
TEMjul_42_2016_netti.pdf
(Valtioneuvoston julkaisuarkisto Valto)
Julkaisu sisältää ehdotuksen Työelämä 2020 -hankkeen johtoryhmälle siitä, kuinka Suomen työelämäbrändiä tulisi vahvistaa. Työelämäbrändin kehittämisen tarkoituksena on tukea Suomen talouskasvua pitkällä aikavälillä, auttaa Suomea menestymään kansainvälisessä yhteistyössä ja nostaa Suomea esimerkiksi ja innoittajaksi muille. Työelämäbrändtyön ensisijaisia asiakkaita ovat ulkomaiset sijoittajat, yritykset, työvoima ja kuluttaja-asiakkaat
Tallennettuna:
Ulkoasu |
34 |
---|---|
Kieli |
suomi |
Sarja | Työ- ja elinkeinoministeriön julkaisuja, 42/2016 |
Aiheet | |
ISSN |
1797-3554 1797-3562 |